Батькам

       


Використання благодійних внесків на поповнення та удосконалення матеріально - технічної бази у період 31.08 по 30.12.2017 р.

 

з/п

Дата

Матеріальні цінності

Сума

Місце придбання

  1. 1.      

12.09.2017

11.10.2017

15.11.2017

21.11.2017

20.12.2017

Заправка комп’ютерної техніки

3347 грн.

Приймальня, кабінет директора, 210а, бібліотека, 216, 217, 221, 312, 113

  1. 2.      

18.09.2017

29.09.2017

08.11.2017

20.12.2017

Ремонт комп’ютерної техніки

5135 грн.

Каб. 210а, 216,  приймальня

  1.  

05.10.2017

Оплата за виготовлення та встановлення металопластикових вікон

45704 грн 53 коп

Каб. 102

  1.  

09.10.2017

Підтримка та хостинг домену сайту

1002 грн.

 

  1.  

24.10.2017

Придбання будівельних матеріалів

7742 грн 95    коп

рекреації

  1.  

24.10.2017

Оплата за виготовлення та встановлення металопластикових вікон

35000 грн

Каб. 211

  1.  

07.11.2017

Придбання комп’ютерних столів (3 штуки)

2250 грн

Каб 220, 221

  1.  

09.11.2017

Придбання столу для засідань, столу для вчителя

4869 грн.

Кабінет учнівського самоврядування, каб. 223

  1.  

14.11.2017

Ремонт вертикальних жалюзі

9540 грн.

 

  1.  

21.11.2017

20.12.2017

Налаштування та діагностика комп’ютерів

3200 грн.

Каб. 303, 221, приймальня, 212

  1.  

11.12.2017

Оплата періодичних видань

4567 грн. 64 коп.

 

  1.  

20.12.2017

Придбання моніторів

10456 грн.

Каб. 221, 210а

                                                 Всього                132814 грн. 12 коп.

 

Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у 2017 році придбало для НВК «Оболонь»:

-         М’ячі футбольні – 6 штук

-         М’ячі баскетбольні – 2 штуки

-         М’ячі волейбольні – 6 штук

-         М’ячі гумові – 6 штук

-         М’ячі гандбольний – 1 штука

-         М’яч футзальний – 2 штуки

-         Обруч гімнастичний – 5 штук

-         Скакалки - 9 штук

-         Шахи комплект – 1 штука

-         Насос для м’ячів – 1 штука

-         Бадмінтон – 5 штук

-         Сітка волейбольна – 1 штука

-         Стіл для настільного тенісу – 2 штуки

-         Лава гімнастична – 3 штуки

-         Мати спортивні – 6 штук

 

-         РУО придбало та видало:

-               класні журнали, журнали ГПД, журнали замін та гурткової роботи;

-           дезифікуючі засоби: Діхлор -1, ДЕЗактив 4 банки, пакети для сміття на 35 л- 5 штук, 160 л-16 шт, миючи засоби «Бджілка»;

-         -          перезарядила 10 вогнегасників

 

Відремонтовано капітально:

-         харчоблок;

-         спортивні роздягальні для хлопчиків та дівчат;

-         замінені батареї в спортивній залі, стало значно тепліше;

-       замінено освітлення в усіх рекреаціях та окремих кабінетах на енергозберігаюче


 

10 жовтня 2017 року відбулась звітно-виборча конференція ради НВК з теми: Роль ради НВК в організації навчально-виховного процесу в 2016-2017 навчальному році, завдання ради НВК на 2017-2018 навчальний рік.

      


ГРАФІК

роботи гуртків у НВК«Оболонь» у І семестрі 2017-2018 навчального року

 

№ з/п

Назва гуртка

ПІБ керівника

Дні роботи

Час

Кабінет

1

Драматичний гурток

Грушко С.П.

Четвер

П’ятниця

16.00-18.00

16.00-17.00

Каб.209

2

Вокальний гурток

Туржанська Н.Г.

Середа

П’ятниця

16.00-17.00

16.00-17.15

Каб.207

 

3

Військово-патріотичний гурток «Хортинг»

 

Усіченко В.Г.

Середа

Четвер

П’ятниця

15.15-17.30

15.15-17.30

15.15-17.30

Каб.107

тир

4

Гурток загальної фізичної підготовки

 

Козак З.В.

Вівторок

Четвер

16.00-16.45

16.00-17.30

Спортивний зал

5

Хореографічний гурток

 

Кучер Н.В..

Понеділок

Вівторок

15.00-16.30

16.00-17.30

Каб.207

6

Екологічний гурток

 

Рязанцева О.Ф.

Четвер

15.15-16.00

Каб.108

7

Гурток «Психологія спілкування»

 

Лук’янова М.А.

Середа

 

16.00-16.45

Каб.211

8

Гурток «Правовий меридіан»

 

Петрова Т.М.

Вівторок

Середа

16.00-16.45

16.00-16.45

Каб.210

9

Гурток бісероплетіння

Мазніченко В.В

Понеділок

середа

16.30-17.15

16.30-17.15

Каб.111

10

Гурток англійської мови

 

Шалгороцька О.Ю.

п’ятниця

І тиждень: вівторок

ІІ тиждень понеділок

12.25-13.00

 

14.00-14.45

 

14.00-14.45

Каб.224




ГРАФІК РОБОТИ 

практичного психолога НВК "Оболонь"

Лук`янової Марини Анатоліївни (каб. 210-А) 

 

Дні тижня

Інтервали робочого часу

Види роботи

Понеділок

9.00-17.00

Консультації вчителів

Робота з учнями

Аналітична робота

Вівторок

9.00-17.00

Консультації вчителів

Робота з учнями

Аналітична робота

Середа

9.00-17.00

Консультування батьків

 Консультації вчителів

Робота з учнями

Четвер

9.00-17.00

Методичний день

 (наради, семінари)

П’ятниця

9.00-17.00

Консультації вчителів

Робота з учнями

 Аналітична робота




СТРУКТУРА 2017-2018 навчального року

 

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

 

Перший семестр  з 01 вересня по 22 грудня 2017 року

Другий семестр   з 10 січня по 31 травня 2018 року 

К А Н І К У Л И 

Осінні канікули

з 30 жовтня 2017 року по 05 листопада 2017 року 

Зимові канікули

з 25 грудня 2017 року по 09 січня 2018 року 

Весняні канікули

з 26 березня 2018 року по 01 квітня 2018 року

Літні канікули 

з дня закінчення навчального року по 31 серпня 2018 року

 

 

Дитячі заповіді для мам, тат, бабусь та дідусів

 

  • Дорогі батьки, пам’ятайте, що Ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва стати й бути людиною.
  • У моїх очах світ інакший, ніж у Ваших. Прошу Вас, поясніть мені, що, коли й чому кожен із нас у ньому має робити.
  • Мої ручки ще маленькі – не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу, читаю або кидаю м’яч.
  • Мої почуття ще незрілі – прошу, будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.
  • Щоб розвиватися, мені потрібне Ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.
  • Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках учився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення в дорослому житті.
  • Не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати завдання згідно з Вашими очікуваннями.
  • Я вчуся у Вас усього: слів, інтонацій голосу, манери рухатися. Ваші слова, почуття та вчинки повертатимуться до Вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв'язок між поколіннями. Тому навчіть мене, будь ласка, кращого.
  • Пам’ятайте, що ми разом не випадково. Ми маємо допомагати один одному у цьому безмежному світі.
  • Я хочу відчувати Вашу любов, хочу, щоб Ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб Ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.

 


Як розвинути самостійність у дітей

Пам’ятка для батьків

        «Людина не може бути вільною,  якщо вона не самостійна».                М.Монтессорі

 

1.Визнайте особистість дитини і її недоторканність.

2.Сприяйте формуванню адекватної самооцінки. Людина з низькою самооцінкою постійно залежна від чужої думки. Формування самооцінки дитини залежить від  оцінювання її батьками, тому що в цьому віці дитина ще не вміє оцінити себе сама.

3.Залучайте дитину до реальних справ сім'ї. Можна проводити міні-наради за участю всіх членів родини, спільно планувати сімейні справи.

4.Розвивайте силу волі дитини. Навчайте сміливості, витривалості, терплячості, докладати зусиль для досягнення мети.

5.Навчайте планувати. Складайте план дій. Велику і складну справу вчіть розбивати на ряд Конкретних дій.

6.Привчайте до праці якомога раніше. Дитина має знати свої домашні обов'язки, вміти виконувати доручення.

7.Вчіть спілкування з іншими дітьми, дорослими людьми. При цьому пам’ятайте – модель батьківської поведінки сприймається дитиною як зразок для наслідування.

8.Формуйте моральні якості: доброту, порядність, співчуття, взаємодопомогу, відповідальність.

Організація спілкування в сім’ї
Пам’ятка для батьків

1.    Приділяйте велику увагу повсякденному спілкуванню з дитиною.
2. Стежте за власним мовленням.
3. Намагайтесь говорити спокійно, доброзичливо.
4. Не зловживайте словами «повинен», «треба».
5. Говоріть дітям «дякую», «вибач».
6. Давайте можливість дитині не тільки слухати, а й думати, висловлювати власні судження, брати активну участь у спілкуванні.
7. Ненав’язливо поправляйте дитину, яка неправильно промовила слово чи побудувала фразу, причому краще зробити це під час розмови, щоб не переривати спілкування.
8. Формуйте в дітей навички ввічливого спілкування: вміти вислуховувати співрозмовника, з повагою ставитися до його думки.

 

Виховання в дітей чуйності, ввічливості й поваги до людей
Пам’ятка для батьків

1.        Будьте взаємно уважними, чуйними, уникайте сварок і образ.      

2.  Подавайте дітям приклад такого ставлення до сусідів, колег по роботі, а також до людей незнайомих, що потребують допомоги.
3.  Успіх виховання дітей залежить від поєднання поваги до дітей з вимогливістю до них. Дорослі часто забувають про те, як вони поводилися в дитинстві, які інтереси й сумніви сповнювали їхні серця. Вмійте поставити себе на місце дитини. Поважайте в ній людину, цікавтеся її успіхами й невдачами. Поважаючи дитину, не забувайте про вимогливість.      Поважати – не означає потурати!
4.  Вправляйтеся зі своїми дітьми у гуманних вчинках. Організуйте їхнє життя так, аби вони у справах могли виявляти турботу про менших і допомагати старшим (правильний розподіл домашніх обов’язків), щоб вони були готові допомогти своєму товаришеві, бути ввічливими з сусідами і знайомими.

 

Увага! Інтернет-ризики!

Інтернет-ризики для дітей

– ”Дорослий” контент: еротика, азартні ігри, реклама тютюну та алкоголю.
– Незаконний контент: порнографія.
– Он-лайн насильство: заклики до асоціальної поведінки, жорстокості, насильства, суїцидальної поведінки, сексуальної експлуатації тощо.
– Розголошення приватної інформації, яка може бути використана проти дітей та їхніх родин.
– Контент, що може задати фінансових збитків – короткі номери й платні сервіси, що тарифікуються окремо, різного роду лотереї, тощо.
– Інтернет-залежність.

Виконання наступних пунктів допоможе захистити вашу дитину під час перебування її в мережі:

1. Виконання трьох основних правил:
a) Приділяйте увагу захисту устаткування та інформації:
• Регулярно обновляйте операційну систему.

• Використовуйте антивірусну програму.
• Застосовуйте брандмауер.
• Створюйте резервні копії важливих файлів.
• Будьте обережні при завантаженні нових файлів.
b) Захистіть себе в он-лайні
• З обережністю розголошуйте особисту інформацію.
• Думайте про те, з ким про що розмовляєте.
• Пам’ятайте, що в Інтернеті не вся інформація надійна та не всі користувачі відверті.
c) Дотримуйтеся правового поля
• Законів потрібно дотримуватися навіть в Інтернеті.
• Дотримуйтеся загальноприйнятих норм спілкування
• При роботі в Інтернеті не забувайте піклуватися про інших так само, як про себе

2. Створіть безпечну зону та контролюйте дотримання дитиною меж цієї зони
Постарайтеся разом з дитиною, знайти корисні, цікаві й безпечні сайти, які вона переважно буде відвідувати надалі. Періодично відвідуйте їх разом. З таких сайтів сформуйте список дозволених сайтів в програмному забезпеченні системи мережної безпеки вашої системи, наприклад – для цього можна застосувати налаштування параметрів оглядача (не забудьте при цьому програмно заборонити доступ до налаштувань з сторони інших користувачів Крім того корисно встановити програму – фільтр. За допомогою програм фільтрації можна встановити обмеження веб-сайтів на основі змісту. Це означає, що встановивши й настроївши таку програму, Ви можете заблокувати для дитини доступ до сайтів, які містять матеріали, визначені як небезпечні (порнографія,насильство).

 Профілактика кібербулінгу

Кібербулінг- це поняття означає залякування, фізичний або психологічний терор стосовно особистості з боку групи дітей, молоді, спрямований на те, щоб викликати в неї страх і тим самим підкорити її собі. Використання мобільних телефонів, чатів, Інтернет сайтів як інструментів буллінгу отримало назву «кібербулінг».

Пам’ятка для батьків

1. Не розміщуйте комп`ютер в ізольованій кімнаті. Якщо Ви розташуєте його в загальній кімнаті, легше буде контролювати поведінку дитини за комп`ютером.

2. Створіть для дитини обліковий запис з обмеженими користувальними правами.

3. Навчіть дитину правилам конфідеційності та поведінки в мережі.

4. Створіть сімейні правила безпеки і розкажіть, чому їх слід дотримуватися.

5. Поясніть дитині, що її нік не має містити про неї особистої інформації.

6. Навчіть дитину вигадувати безпечні паролі та поясніть, що це дозволить їй захистити власну інформацію й підвищить безпеку.

 

 


                З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.

 

Лист Міністерства №1/9-768 від 06.11.09 “Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів”

 

Посібники, які Міністерство пропонує використовувати
 батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

 

  1. Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ “Видавни-чий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).
  2. Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі:  навчально-методичний посібник/А.Кочарян,Н.Гущина.–К.,2011.–100с. (http://old.mon.gov.ua/images/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).
  3. Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.
  4. Памятка для батьків “Діти. Інтернет. Мобільний звязок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі  (http://www.moral.gov.ua/news/311/).
  5. Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).

Поради батькам щодо зняття в дітей психологічного напруження

 

У “шкільному” житті першокласники стикаються з труднощами, невдачами, незаслуженими звинуваченнями, образами, допускають помилки, потрапляють у конфлікти.

Найбільш доцільними для зняття психологічного напруження учнів молодшого шкільного віку (як вважає В.І. Шахненко) є дихальна гімнастика, фізичні навантаження, домашній затишок, спілкування з тваринкою  , живопис, художнє слово, театр, позитивні емоції, музика та спілкування з природою.

Батькам доцільно знати способи зняття психічного напруження в дітей.

1. Глибоке дихання

Зробити глибокий вдих, випинаючи живіт уперед до відчуття участі в цьому діафрагми. Видихнути трохи повільніше,  до втягування живота всередину. При цьому дитина повинна уявляти, що вдихає цілющий кисень - здоров'я, спокій, а видихає повітря, непотрібне організмові, позбавляючись  хворобливості та хвилювання.

2. Фізичні навантаження

Найкращим  способом зняття нервового напруження є  фізичні навантаження - фізична культура та фізична праця. Якщо в дитини поганий настрій, їй необхідно гратися на свіжому повітрі в рухливі ігри, спортивні ігри — футбол, волейбол, теніс.

3. Домашній затишок, спілкування з домашнім улюбленцем.

Дитина повинна знати, що коли їй дуже важко, її образили, треба йти додому. Домашній затишок, добре і лагідне слово рідних допоможуть їй. Учені вважають, що кішка та собака знімають стресовий стан, заспокоюють нервову систему.

4. Живопис

Живопис своїм розмаїттям кольорів, грою світла й тіні створює особливу музику картини. Так вважав французький художник Е.Делакруа. А російський вчений Ф.Шмідт писав, що колір сам по собі, незалежно від предмета, якому він властивий, справляє на глядача певний психофізіологічний вплив.

5. Художнє слово

Читання цікавої казки, оповідання сприяє зменшенню нервового напруження і заспокоює дитину.

6. Театр

Вважають, що він має магічну силу впливу на психіку. Якщо є така можливість, відвідайте з дитиною ляльковий театр, подивіться мультфільм.

7. Позитивні емоції

З давніх-давен відомо, що усмішка, жарт, гумор знімають психічне напруження. Ю.Нікулін писав: "Я твердо вірю: сміх зміцнює здоров'я і подовжує життя". Почитайте з дитиною гуморески, відвідайте цирк.

8. Музика

Людям здавна відомо про цілющі властивості музики. Російський невропатолог і психіатр В.М. Бехтєрев довів, що в дитячому віці нормальному, здоровому розвиткові організму сприяють ніжні колискові пісні, спокійна музика.

 9. Спілкування з природою

Природа заспокоює нервову систему, робить людину добрішою. Отже, якщо в дитини поганий настрій - відпочиньте з нею серед природи.

(Матеріали для бесід  дібрано за порадами В.І.Шахненка).

10. Гра

Гра – явище феноменальне, вона притаманна всім дітям без винятку. Особливу значущість гра має для першокласників,  оскільки це діяльність, без  якої  дитина шести років нормально жити і розвиватись не може. У навчальному процесі через його регламентованість не завжди є можливість  забезпечити  необхідні для розгортання справжньої гри умови. Йдеться про ініціативу, добровільність, спонтанність, необмежене мовне спілкування. Тому  батькам  учнів першого класу доцільно подбати про те, щоб у вільний від шкільних занять час діти достатньо гралися.  Чим більший вибір ігор, тим  легше  розкрити  індивідуальні  можливості  й обдарування кожної  дитини, створити оптимальні умови для її  повноцінного розвитку. 

Творчо, оригінально наслідуючи дорослих, поведінку уявних персонажів, їхнє  ставлення до оточення, дитина засвоює моральні норми,  на чуттєвому рівні прилучається до культури  середовища,  що її оточує. Другий фактор, яким  зумовлюється виховний вплив творчих ігор, – реальні міжособистісні стосунки дітей у процесі гри. Вони мають величезне значення для подальшого розвитку особистості,   засвоєння норм поведінки в дитячому середовищі.