Кафедра історико-філологічних дисциплін

 


 


03.12.2018 – 14.12.2018 р. Декада педагогічної майстерності творчої групи «Досвід»

 

 Гасло: Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.                    В.Сухомлинський


11.12.2018 Відкритий інтегрований урок з астрономії  та української мови .

Тема: «Фізичні характеристики зір. Еволюція зір» (вч. Іванченко Л.Ю.,Науменко Ю.А)

        

 

10.12.2018  Відкритий урок  у 7-А класі із географії Тема: «Природні зони Південної Америки» (вч. Давиденко Л.М.)
            

 

10.12.2018 Відкритий урок  із зарубіжної літератури у 5-Б класі: Тема: «Ернест Сетон-Томпсон «Снап».

Утвердження любові до всього живого у творі»  (вч. Линник О.Й.)

        

06.12.2018  Відкритий  урок із  англійської мови у 11А класі.Тема: «Стрес у нашому житті» (вч.Кожевнікова Н.В.)

         

 

04.12.2018 Відкритий урок  з української мови у  6-А класі .

Тема: «Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з пів-» (вч. Грушко С.П.)

            

03.12.2018 Відкритий урок   з української мови  у 10-А класі Тема: «Правопис префіксів у словах» (вч. Науменко Ю.А.)

      


з 03.12.2018 до 13.12.2018 р. Тиждень правових знань

 

Мета: формування правової свідомості, вивчення і роз’яснення основних положень Конституції України, Конвенції про права дитини, вивчення державних символів України і символів НВК, попередження асоціальних проявів серед учнів НВК, виховання активної самостійної особистості, свідомого громадянина України

 «Закон захищає і оберігає передусім тебе, твою сім'ю, твоє щастя, майбутнє твоїх дітей»  (В Сухомлинський).

 

13.12 Година спілкування з учнями 3-А «Права дитини» (вч. Бачинська І.М.)
         


13.12 Година спілкування з учнями  5-А  «Твої права і обов’язки» (вч. Грушко С.П.)
          



11.12 Година спілкування з учнями 5-Б класу  «Мої права і обов’язки» (вч. Лук’янова М.А.)
        


10.12. Гра з учнями 4- А класу «Знай свої права» (вч. Царюк К.П.)

           


10.12 Диспут  з учнями 7-А класу  «Чи порушені права дитини?» (вч.  Іванова Д.В.)

        


06.12   Бесіди учнів 1-А класу з юристом Корсіновою М.М. «Права дитини», 

учнів  6-А класу з юристом Кроковним І.В. «Права дітей» ,

 учнів  8- А класу  з юристом Чернобай Н.Б.  « Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх»

      

 

07.12 Бесіда з учнями 1-Б класу  «Мої права і обов’язки» (вч. Мельніченко Р.А.)
        

 

07.12. Рольова гра  з учнями 9-А класу  «Моделювання судового процесу»  (вч. Казімко О.С.)
         

 

07.12.  Година спілкування з учнями 10-А класу до Всесвітнього дня прав людини (вч. Усіченко В.Г.)
      

 



З 12 по 26 листопада 2018 р. Декада предметів історико-філологічного циклу

Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи.                            Володимир Сосюра

Той, хто зневажливо ставиться до рідної мови,не може й сам викликати поваги до себе.            Олесь Гончар     

23.11.2018  Участь команди учнів 9-11-х класів у фіналі Першого чемпіонату м. Києва з англійської мови серед ЗЗСО КМДА

(вч. Кожевнікова Н.В.)

      

23.11.2018  5-Б кл «Як я знаю історію своєї країни» (вч. Осипчук Ю.В.)
        


22.11.2018 «We love English» Урок-гра у 4-А класі (вч. Ярова Т.В.)

            

20.11.2018 Відкритий урок української мови у 7-А класі з теми «Безособові дієслова» (вч.Гордієнко Г.Ю. )

            

19.11.2018 Відкритий урок української літератури у 11-А класі

з теми «Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадкоємності поколінь, духовної пам’яті в новелі Ю.Яновського «Дитинство»  (вч. Науменко Ю.А.)

        


16.11.2018  Брейн-ринг 3-А кл.  «English is fun»  (вч. Ярова Т.В.)
        


15.11.2018 Участь учнів  6-А, 7-А,8-А у відбірковому  етапові Першого чемпіонату м. Києва з англійської мови  (вч. Кожевнікова Н.В.)


      


14.11.2018 День українського костюма 1-11кл.
            

        


13.11.2018  Урок-вікторина «Казки» у 5 – Б кл. (вч. Линник О.Й.)
             


12.11.2018   Свято до Дня української писемності та мови (підготували учні  5-Акласу, кл.кер. Грушко С. П.)

         

            

                                                                       

 


З 24  по 28  вересня  2018року Тиждень  молодих та новоприбулих учителів

 

 Мета:  ознайомлення з педагогічним  стилем роботи  молодих   та новоприбулих педагогів та надання  їм  при потребі методичної допомоги у організації та проведенні уроків.

  Гасло: Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту.Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух...                             А. Дістєрвег

28.09.18 Урок  англійської  мови  у 9-А класі  Тема: «Моральні якості. Пряма мова» (вч. Алмазова І.В.)

      

26.09.18 Урок  англійської  мови  у 3-А класі  Тема: «Країни» (вч. Ярова Т.В)
        

 

26.09.18  Урок всесвітньої історії у 9-А класі Тема: «Завершення Великої французької революції кінця ХVІІІ століття» (вч. Акчуріна О.Ю.)

        

25.09.18 Урок  німецької мови  у 5-Б класі  Тема: «Скільки тобі років» (вч. Мазніченко В.В. )
   


25.09.18  Урок  англійської  мови  у 5-А класі Тема: «Моя сім’я і друзі» (вч. Малишева О.О. )
          

 


Зміст і напрямки роботи кафедри вчителів

1. Основні види діяльності кафедри:

1.1.   Організаційна робота:

  • організація засідань кафедри;
  • розгляд індивідуальних навчально-методичних планів роботи, матеріалів державної підсумкової атестації, графіків, завдань тощо;
  • добір, оформлення та збереження різноманітної документації;
  • складання звітності.

1.2.   Навчальна робота:

  • планування, організація, проведення й контроль усіх видів на­вчальних занять;
  • поточний, проміжний та підсумковий контроль засвоєння на­вчального матеріалу учнями;
  • аналіз причин низької успішності й відвідування учнів, якості підготовки й захисту творчих робіт;
  • аналіз ефективності проведення заходів;
  • розробка й корекція навчальних програм, календарно-тематич­них планів;
  • індивідуальна робота та консультації з учнями;
  • організація й контроль позакласної роботи учнів.

1.3.   Методична робота:

  • робота відповідно до науково-методичнї проблеми кафедри;
  • робота вчителів за індивідуальними методичними темами;
  • удосконалення методики та технологій навчання з метою підви­щення ефективності та якості проведення всіх видів навчальних за­нять;
  • підвищення педагогічної майстерності вчителів;
  • проведення навчально-методичних та науково-практичних кон­ференцій, семінарів;
  • проведення засідань кафедри з методичною тематикою;
  • робота з удосконалення комплексного навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін: навчальних програм, навчаль­но-методичних посібників, рекомендацій, дидактичного роздаткового матеріалу тощо;
  • проведення педагогічних експериментів з освітніх (педагогіч­них) технологій та їх упровадження в навчальний процес, створення методичних розробок.

1.4. Підвищення кваліфікації:

  • самостійна індивідуальна робота з вивчення сучасних досягнень у галузі загальної та професійної психології і педагогіки, питань удо­сконалення методики викладання конкретних дисциплін;
  • атестація педагогічних працівників кафедри;
  • підвищення кваліфікації з відривом від роботи: курси;
  • підвищення кваліфікації без відриву від роботи: виступу на засіданнях кафедри, друкування методичної розробки, проведення семінарів різних рівнів тощо;
  • вивчення нормативно-інструктивних документів;

2. Наприкінці навчального року кафедра готує звіт про результа­ти своєї діяльності з усіх напрямів.

 

 Завдання складені відповідно до ПОЛОЖЕННЯ  ПРО ПРЕДМЕТНІ КАФЕДРИ ВЧИТЕЛІВ НВК «ОБОЛОНЬ», затверджено на засіданні творчої групи «Досвід»(протокол  2   від 18вересня 2018р.)

 

Основні завдання роботи  предметної кафедри:

  • Шляхом опрацювання нормативних документів підвищувати науково-педагогічний та загальнокультурний рівень вчителів, їх психолого-педагогічну майстерність;
  • Ознайомлення вчителів із перспективним педагогічним досвідом, найперспективнішими освітніми  технологіями;
  • Вивчення та аналіз якості знань, умінь та навичок з предметів за результатами діагностичних контрольних робіт, закінчення семестрів, року;
  • Методичний супровід молодих вчителів щодо організації навчально-виховного процесу;
  • Організація роботу зі здібними та обдарованими учнями шляхом залучення їх до участі в олімпіадах та конкурсах різних рівнів;
  • Залучення вчителів до дослідно-експериментальної роботи.