28.01.2021

Вітаємо!

Ми вирішили внести деякі роз'яснення щодо випуску та замовлення електронних учнівських квитків, оскільки на сьогодні виникає багато питань з цього приводу

Розпорядження КМДА від 30 грудня 2020 року  №2079 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної  адміністрації)» відтерміновує впровадження автоматичної системи оплати проїзду ще на півроку. Це дає можливість  до 30.06.2021 року учням м. Києва використовувати для проїзду у транспорті учнівський квиток старого зразка за умови, що квиток містить такі реквізити: фото, клас, актуальний термін дії, підпис відповідальної особи та печатку закладу освіти.

За цей час КП ГІОЦ до 30.06.2021 має надрукувати партії електронних  учнівських квитків, які оформляються закладами загальної середньої освіти м. Києва в сервісі “Учнівський квиток” програмного модулю “Реєстр дітей міста Києва”. Як тільки будуть відомі терміни початку друку квитків, ми обов'язково повідомимо вас про це додатково. Всі замовлення зроблені закладами раніше, залишаються дійсними.

Наразі вже запущена послуга замовлення електронного учнівського квитка батьками на ресурсі https://my.kyivcity.gov.ua/catalog/education/school.

Інструкція по замовленню квитка знаходиться за посиланням https://drive.google.com/file/d/1sdLU56TbCAw-yGQsdRFv6l3ALpy1ZJva/view

Якщо під час замовлення Ви отримуєте ось таке повідомлення,

 

надішліть лист на електронну пошту nvkobolon@i.ua з зазначенням ПІБ дитини та класу. Ми перевіримо, чи правильно внесли дані Вашої дитини.

З приводу інших повідомлень та помилок, які ви отримуєте (не підходить розмір фото, помилка верифікації, помилка створення заяви, сервіс недоступний і т.д.) телефонуйте до технічної підтримки користувачів сайту Київ ID:

тел. (044) 366-80-54 або ел. пошта support.kyivid@kyivcity.gov.ua

або до технічної підтримки користувачів системи Реєстр дітей м. Києва:

тел. (044) 366-80-44 або ел. пошта support.children@kyivcity.gov.ua